Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
DRDOVÁ, Jana
Hlavním tématem této bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingové aktivity poskytovaných služeb a produktů bankovních institucí v zahraničí a České republice. Pro bakalářskou práci byly vybrány dvě banky z ČR - Komerční banka, a. s. a Československá obchodní banka, a. s. Zástupcem z rakouského bankovního trhu byla zvolena Erste Bank. Práce je založena na datech získaných z výročních zpráv a webových stránek. Další data byla získána z rozhovorů se zástupci jednotlivých bank. V práci je obsažena teoretická část, kde se čtenář může seznámit s definicí marketingu, co je marketingová komunikace, jaké nové trendy v marketingové komunikaci jsou využity. Dále se práce zabývá porovnáním marketingových komunikací zvolených bank. Poté byla v práci popsána multikriteriální analýza, kde byla vybraná bodovací metoda. Analýza byla zaměřena na bodování webových stránek a následně na bodování instagramových stránek bank. Následně jsou zhodnoceny výsledky analýzy včetně doporučení. Doporučení by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci na českém bankovním trhu.
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Zhiryakova, Anastasia ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Primárním cílem bakalářské práce je proanalyzovat využití marketingového mixu služeb ve společnosti Ruská spořitelna, a.s., zjistit silné a slabé stránky společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení její marketingové činnosti. Sekundárním cílem je specifikovat pojem bankovního marketingu a prozkoumat využití marketingového mixu ve finančních službách. Teoretická část práce obsahuje základní principy marketingu, jeho přístup k bankovním službám a charakteristiku marketingového mixu v bankovní oblasti. Vlastní práce zahrnuje zkoumání a popis marketingových nástrojů společnosti Ruská spořitelna, a.s., analýzu používaného marketingového mixu na konkrétních příkladech z praxe a nabízení možných zlepšení marketingové činnosti ve společnosti na základě získané informace.
Specifika osobního prodeje v bankovnictví
Sittová, Alexandra ; Říha, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifikaci osobního prodeje v bankovnictví a následný marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané bankovní instituce s bankovním poradcem. V úvodní teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou bankovního marketingu a osobního prodeje, a také pojmy, které úzce souvisí a ovlivňují vzájemnou komunikaci mezi klientem a bankovním poradcem. Teoretická část práce dále seznamuje čtenáře s jasnými kroky, jak správně provést marketingový výzkum. Praktická část práce odráží teoretické poznatky implementované v praxi ve vybrané bankovní instituci. K jednotlivým teoretickým pojmům jsou uvedeny příklady z praxe. Praktická část je obohacena o analýzu spokojenosti zákazníka se službami bankovního poradce. V závěru práce jsou tato zjištění vyhodnocena, interpretována a dochází k formulaci návrhů opatření plynoucích z daného výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.